افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد | شهردار مشهد: این نمایشگاه در سطح کشور یک برند محسوب می‌شود مراسم بزرگداشت روز فردوسی فردا در مشهد برگزار می‌شود(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خطاب به رئیس جمهور: با بودجه ۵۶ همتی نمی‌شود این شهر را مدیریت کرد فضاآرایی‌های شهری مشهد در دهه کرامت ۱۴۰۳ بسیار پررنگ خواهد بود سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت روز گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است

  • کد خبر: ۱۸۶۷۲۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
استاندار خراسان رضوی: وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است
استاندار خراسان رضوی در جمع ائمه جماعات و معتمدان اهل سنت شهرستان سرخس گفت: همه ما در حفظ وحدت تلاش کنیم، زیرا وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات و معتمدان اهل سنت شهرستان سرخس اظهار کرد: وحدت در نتیجه یگانه پرستی و اعتقاد به رسالت پیامبر اسلام و‌دین اسلام و قرآن به عنوان یک نعمت به ما داده شده، همه ما در حفظ وحدت تلاش کنیم، زیرا وحدت یک نیاز قطعی برای پیشرفت و تعالی است.  

وی تصریح کرد: اگر وحدت دچار خدشه و تفرقه بشویم، هم ضرر دنیایی خواهیم کرد و هم از نظر مادی و اجتماعی و ملی ضرر می‌کنیم، زیرا موضوع اهمیت زیادی دارد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر حمایت و حضور در صحنه شما نباشند، مسئولان هم نمی‌توانند وظایف خود را انجام‌دهند، زیرا مستلزم پشتیبانی مردمی است. در سرخس نیز رابطه شما مردم با مسئولان رابطه دلی و عینی است. فضای مناسبی در منطقه حاکم است.  

نظری افزود: برای ما تفاوتی ندارد، زیرا هدف و قصد ما دفاع از نظام مقدس است. این نظام هدیه الهی و یادگار شهدا است. این نظام برای اینکه مردم مسیر تعالی را طی کنند مستقر شده است.  

وی ا‌دامه داد: قطعا وقتی ارزش‌ها و قرآن حاکم باشند و همه چیز در مسیر خداوند باشد خیلی از مسائل حل می‌شود. برای ما تفاوتی ندارد که این حفاظت از نظام اسلامی و حرکت مسیر شهدا در چه نقاطی باشد. ما اهدافمان کاملا روشن است و همانطور که در دفاع مقدس مردم نقش اصلی را رقم زدند، در مابقی میدان‌ها به همین ترتیب است و نقش اصلی با مردم است.  

یعقوبعلی نظری گفت: هرجا مردم حضور پیدا کردند اگر مشکل و مسئله‌ای بوده‌حل شده است. الان عرصه حضور، عرصه اقتصادی است و آنچه مهم است تحقق اهداف عالیه و استحکام نظام مقدس که در خدمت به مردم اتفاق می‌افتد.  

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی گفت: مسائلی که در جلسات برگزار شده مطرح شده را دنبال خواهیم کرد و مسئله گاز در همه روستا‌ها حل خواهد شد.  

وی تاکید کرد: مسئله آب در برخی از روستا‌ها نیز حل خواهد شد و در زمینه گرد و غبار که مشکل اصلی این شهر است، هفته آینده جلسه‌ای برگزار خواهد شد.  
به گفته وی، در حوزه جاده مشهد-سرخس تصمیمات گرفته شده و برابر برنامه و منابع در موعد مقرر یعنی ابتدای سال آینده آماده خواهد شد.  

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اشتغال به معنی استخدام نیست. کارخانجات ما هم نیاز به نیروی کار دارند و هم ما بیکار داریم. این به این دلیل است که یا مهارت لازم و یا روحیه کاری وجود ندارد. ظرفیت برای کار وجود دارد. حس اشتغال و کار باید برای جوانان ما به وجود بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->